Bröder till döden.

HELLO
hur mår ni da ? Jaa min dag har vart normal längtar till helgen har inget planerat än..tror att det blir lite camping vid tc , slussen och så hihi. JUSTE FÅR TRÄFFAAAAAAAAAA MIN PAPPA IMORGON !!!!! Han har lite problem med lungan och jätte hänin efter operationen ber för han <3
Min dag började med taggade till skolan jag och domi har samma mössor så vi bråkade om vem som skulle ha den. Sen såg vi vanessa och maria och taggade till skolan tsm. På lunchen var jag med filip och domi hhahahah sen var vi med nån annan men det känds kosntigt lärde kna nya och sådära det är ju nice (Y) Jag trodde domi sluta kvart över fyra men det gjorde hon inte så taggade hem till henne eftersom vi skulle till handbollen. Hennes mamma betalda taxi ditt sen så körde vi lite handboll hade typ film kläder på mig hihi mysigt. Inte alls jobbig tränning skönt hade ont i huvudet ändå. Sen så skulle vi tagga vi åkte till max oherre min gud vi köpte tre stora ponfritt hahah fortfarande hungrig börjar äte myyycket nu ..aja sen så domi hällde ketchup på min väska så hällde såhär myckt på hennes senn hon gjorde på min jacka sen jag på hennes HAHAHAH omg. Sen så tog vi tvärrisen har inget kort så gick av i luma det var 6 min kvar sa  till domi att hon skulle gå men hon palla inte så jag gick själv till mårtensdal ! ganska skönt faktiskt. ahhah sen vi kom på samma tåg , sen när vi var i dalen gick jag in i ica för att kolla klockan och kollaom kvarters är öppet sen domi köpte en tuggumi till henne och inte mig blev sur skulle nyss gå andra hållet men träffade milan och rickson HAHAHAH asså dom asså milans skratt nej orkar inte men här kommer bilder !!ahhahahahahah omg milan så fin ahahhahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0