Dagens HAFFAR !

<--fb @Amanda torres. söker:
han ska såklart vara fin, men han ska också kunna ta min hennes framför ahns kompisar, eller kyssa henne framför dom, han ska också kunna presentera henne som sin tjej, och han ska ha tid för henne. Inte vara avundsjuk, ochbehandla hennes kropp och hon med respeeeeeekt, like a real man! <3
inte vilja ha sex
<-- fb @yaya johannson. han ska helst vara svensk åldern spelar ingen roll längre än henne och ha en bra insida och utsida men det spelar inte så mycket roll men hon förkännar dte bästa !<-- fb @sofia karlberg. sjukt vacker tjej , hon ska bli behanlad sjukt bra han ska vara perfekt i hennes ögon insidan spelar mest roll än hans insida , helst äldre än henne (hon är 96)<-- @domi denbästa bieber fiever. min andra halva ska ha den bäätsa killen i världen har jag bestämmt mig om ni ska haffa henne måste jag acceptera dig ;) han ska ha hjärta av guld !<-- chiara capidoferro. en sjukt vacker tjej som jag älskar sjukt mycket. han ska ha brunt hår bruna ögon inte blek. längre henne och ett hjärta av gulg !<--@filip azrak. min bästa vän. han förkännar en tjej som är mindre än han som har bra utseende och perfekt insida , hon ska inte skämmas för han och åldern spelar ingen roll <---@victor bgs. en sjukt fin kille men hjärta av guld. han förkännar en tjej som kan må vara han trogen..ha ett fint utseende och ett hjäta av guld.<--@junior zengin. skit fin kille ! sjukt göölig och helt perfekt tjejer haffa ! om du har fina ögon och mörk hår ett hjärta av guld och du ska kunna behandla han rätt ! åldern spelar ingen roll.<--@gerry janpier. en fin kille 95 , snäll tjej fin kropp !<---@sebastian cardonius en skit fin kille söker en tjej 99-95:a sj är han 97 skit fin och kattig kille kommer behanla sin tjej som en prinsessa adda han om du är intresserad ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

stavningen är sisådär!

2012-01-15 @ 21:22:08
Postat av: Anonym

Och vem fan bryr sig?

2012-01-16 @ 19:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0