DOMIS MOBIL

hello !
vart en ganska tråkig dag idag faktiskt..
Aja iallafall , ni vet att jag vart i sjukhus och grejer för min pappa har operat sig ! tack t alla som tog en minut och bad för hnm kärlek t er <3 han klarade operatinen sjukt bra. för kanske 20 min mådde han så bra att han tillomed ringde min mamma och grejer såklart ringde hon typ hela släkten och sa det. han var sjukt trött hörde han men han är en kämpe ! Jaa iallafall när jag var hemma fixade jag mig om och gjorde mig fresch , vi taggade t frasta fick vänta på tjejen som skulle ge tbxd omi kläder -.- sen vi gick t kvarters ville snacka med en speciell men ingen var där av dom. efter så skulle jag t min lillasyster dagis för att hämta henne men hon var inte där så gick där i onödan dom hade redan hämtat henne. så var min tråkiga dag men hade ändå kul med domi (Y) hahahahah azs ! aja nu ska jag plugga t ett prov imorn buddhism skit ! men jöpp. FRÅGESTUNDEN ÄR ÄNDRAR TILL ONSDAG SÅ FRÅGA PÅ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0