Min drömkille exakt

Kommer bli långt hoppas ni pallar läsa.
Min drömkille ska behandla mig som en prins innan jag behandlar honom som en prins. Hans personlighet ska vara enorm bra. Han ska inte vara player , han ska vara sig framför mig, mina vänner , hans vänner och min familj. Han ska kunna ha ett seriöst förhållande. Han ska ta massa bilder med mig , lukta gott , fresch andedräkt och han ska hålla om mig när jag säger att jag fryser. Han ska vara värd mina tårar men helst glädje tårar. Han ska minst vara 97:a. Han ska inte vara för vit han ska helst vara mulat med gröna,blå eller ljusbruna ögon. eller solbränd ! brunt hår ! Inte ute efter sex alls , han ska inte tänka på det alls tills det har gått ett tag. JUST A DREAM !

Men egentligen så finns det ingenting som heter perfekt det här är bara min dröm kille. det första vill jag att han ska vara men utseende spelar ingen roll han ska se bra ut och så men har aldrig brytt mig annars. Alla killar tänker på sex såkllart i den åldern han behöver inte vraa 97:a eller äldre ålder är bara ett tal. Ja det var det blev inte så långt som jag trodde hoppas ni blev nöjda , har du en fråga ? fråga bara någonting så svarar jag så snabbt jag har sett kommentaren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag har ett litet problem, och jag har sett att du brukar ge svar på de flesta liknande kommentarer! Det är så att jag blev kär i en kille på första ögonkastet, och det var på min kompis konfirmation och jag var bara där som en gäst och kollade. Men jag vågar riktigt börja chatta med han eller något för vad ska jag skriva? Det känns så töntigt att skriva hej vad görs eller något liknande... Lite hjälp från experten? Puss, älskar din blogg!

2012-03-08 @ 20:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0