VAD JAG TYCKER OM ER (FACEBOOK) DEL 1

@Felix Rongve en sjukt fin kille grymt så känner inte men ska träffa i veckan (Y)
@Lukas Lindgren en taskig kille som är konstig men inte ful :(
@Bhari Kokulu en skiiiiiiiiiit gööööllig kille som skulle vilja lära kna bättre
@Samira Maurice känner men säker skit fin och gullig tjej
@Amanda älskarfotboll afweki känner inte men många gemensamma från min förra skola
@Robin öqvist en skit gullig och fin kille från bredäng och är skyldig mig en cola kom jag på
@William Hols känner inte men gullig kille
@Jag Vet Kungen visa ditt ansikte det tycker jag om dig
@Cesar Castillo en skiiiiiit kattig kille som hänger i kvarters ganska ofta nu !
@Simon Sternberg söt kille som spelar hockey knr inte me skulle vilja lära kna
@Alex Pikic känner inte men grymt söt
@´Milsa kung en grymt sööt och fin tjej känner inte tror jag..
@Alan Akrawi en kattig och skit fin kille
@Daniella hamnqvist jääääätte snel hest..älskar dig groovt vi håller inte kontakt sådär längre :(
@Viktor Gyökeres en skiiiiiiiiiiiit fin kile md ögon som dödar det var ett tagg sen vi får ses snart !
@Amanda Karolina Klättborg söt tjej
@Bobo embab söt
@Erika Reyes min knäääääääääääääääääääpppa kusin du slår mig och domi totalt med din efterblivna het vivet att du älskar oss vi älskar dig mer :)
@Johannes Sennerö sööööt kille
@Martin Olsson gullig kille
@Bella Rohlin-boitano ett tag sen hjärtat missu, love u
@Roman Kamensev en kille och min bästra vän har jag bestämmt :$ du förkännar en bra tjej !

Kommentarer
Postat av: Zejnab

Vill du köra länkbyte? ;)

2012-01-16 @ 19:19:06
URL: http://wildyoungfree.blogg.se/
Postat av: Anonym

e du oskuld?

2012-04-13 @ 22:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0