PROBLEM

Jag och en kille pratatade jättemycket och träffades och jag var sååå kär i han. Vi skulle nästan ha sex en gång men min mamma kom så vi kunde inte, och efter det bröt vi kontakten helt. Jag blev jätteledsen för att jag gillar han såå mycket. Iaf, vi samlade kontakten igen efter ett tag då jag gav han en liten present. Allting gick jättebra till han ville att jag skulle blowa han. Dagen efter så skaffade han tjej. Jag smsade han på morgonen *han hade nagot som tillhorde mig och han skickade pusshjartan och grejer, vad ska jag gora_.

Svar: Jag kan direkt inte säga vad du ska göra , men jag kan ge dig ett tips och säga vad jag tycker. Jag har gjort det här misstaget ett antal gånger jag lär mig. Men jag tycker att du ska släppa taget om honom han är inte bra alls. Om han nästan tappade kontakten med dig helt efter att ni nästan hade sex betyder det att han ville bara ha det och  efter att du blowa honom skaffar han en tjej ? jag vet att det är svårt att släppa taget men om du gillar han så mycket tycker jag att du ska gå vidare hitta en bättre , och vänta nåt år tills han har blivit mogen om du inte hittat nåt och kan inte gå över han. Han ska behandla dig som en drottnign innan du behandar honom som en kung ! du ska inte hunda för nån som inte värd det ! hoppas du blev nöjd med ditt svar annars fråga vad du vill :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0