svar

Anonym om Problem i kärlek ?:
Hej kolla, asså jag gillar en kille men jag vet inte helt om jag pallar bli tsm med honom. Om jag blir tsm med honom är jag rädd att jag ångrar mig, vill ju inte såra honom. Han är 97a, alltså 2 år äldre en mig och han är sjukt snäll och så, men asså han vill bara typ ligga och en massa? Du vet hur killar kan vara hahaha.. Vi är inte tsm med vi har strulat och typ lite mer saker, men jag vet inte vad jag ska göra.. Snälla hjälp.. En till sak, jag gillar typ två killar. En annan kille jag va på g med förut, han sa att jag betydde och en massa.. Han visste att jag typ var så fucking kär i honom men btw, jag ba vrf skulle du gilla miG? Eftersom förut han ba lämna mig lalal. sen nu han ba skicka bh bild hela tiden, jag ba men vrf håller du på? Du har aldrig gillat mig gå haffa en snygg 97a istället han ba "ålder är bara en siffra, det är inget som betyder förutom du" Jag föll för det, kan inte släppa honom. Han ba du betyder och en massa sen jag fortsatte smsa men han slutade svara, sen jag typ flippa och skrev värsta långa brevet och ba vrf svarar du inte? sen han ba jag e i turkiet.. och så, men det var bara en bortförklaring.. asså jag vet inte om han gillade mig elr drev bara, jag sa till en person att jag gillade honom men visste inte att hon kände honom sen sa hon till en massa om det... Vet inte om han kände sig pressad att ha inte kunde hålla på med en 99a och grejer.. Tacksam för svar... anywaay kärlek till din blogg!
Svar : jag tycker att du ska satsa på med killen som du tror att du har käsnlor för mest. Hna ska inte säga skicka bilder på dig halvnaken ingen resppekt för han. ålder är bara ett tal det är sant. han är bara 2 år äldre jag är själv 99:a och min äldsta kille är 95:a tack sötis , lite trött nu så kanske inte svarade så bra men annars adda fb "elaine älskar svampbob" såkn du fråga mer !
,

Kommentarer
Postat av: frida maria

Länkbyte? :D

2012-01-18 @ 21:49:45
URL: http://mariaberg.blogg.se/
Postat av: o l i v i a

Vill du göra ett länkbyte finis? :)

2012-01-19 @ 12:59:01
URL: http://oes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0